klientská karta

Dotaz z 9. 10. 2023 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den, objednala jsem na eshopu, mám klientskou katru (přihlášenou), ale nikde se mi neodečetla sleva ... Slevy se na eshopu neposkytují nebo jsou jen na vybrané produkty? Prosím poraďte kde dělám chybu, děkuji.
Mgr. Sabina Lazorová
Na dotaz odpovídá
Mgr. Sabina Lazorová

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovídání dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Kontaktuje, prosím, zákaznickou linku lékáren Dr.Max na čísle 516 770 100 nebo napište na info@drmax.cz. Volat můžete od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 19:00 hodin.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne, Sabina Lazorová

Podobné dotazy

  • klientská karta

    Dobrý den, stále mi nedorazila klientská karta. Mohu požádat někde na lékárně a co k tomu potřebuji? Předem moc děkuji za pomoc. S pozdravem a přáním hezkého dne..

  • Klientská karta

    Dobrý den. Nefunguje propojení účtu na eshopu s klientskou kartou. Přihlásím se do svého účtu a vyplňuji číslo karty + PIN a stále píšou "Kartu se nám nepodařilo najít, zkontrolujte prosím číslo a pin....

  • klientská karta

    Dobrý den nejde mipřevést klienskou kartu do mobilu

  • klientská karta

    Dobrý den, na svém účtu mám nastavenou zákaznickou kartu. Od zaměstnavatele jsme v rámci benefitů dostali stříbrnou zákaznickou kartu. Chtěla bych se zeptat zda jde u účtu vyměnit jednu kartu za...

  • klientská karta

    Dobrý den,ztratila jsem klientskou kartu,proto nevím PIN, je možné tuto situaci vyřešit? Kartu mám pouze nahranou v telefonu, tedy její číslo, ale PIN nevím. Děkuji

  • ztráta klientské karty

    Ztráta klientské karty, kde mohu získat duplikát nebo musí být karta nová?

  • Nejde mi zaregistrovat klientská karta

    Dobrý den mám vaši kartu Dr. Max chtěla jsem si na eshopu objednat zboží ale bohužel mi nejde zaregistrovat. Chtěla jsem se prosím zeptat zdali je možné když objednám zboží na eshopu v jedné objednávce...

  • Informace na cenu s klientskou kartou Dr. Max.

    Dobrý den, prosím Vás o informaci na cenu za děložní tělísko Mirena s klientskou kartou Dr. Max, děkuji. S pozdravem Vítková

  • Kartička

    Hezký den, zajímalo by mne, jestli je ta vaše karta výhod povinná, abych si mohl vyzvednout léky na předpis. Děkuji.

Nejnovější otázky v poradně

  • kombinace

    Dobrý den, může se prosím kombinovat Oscillococcinum s přípravkem od Dr. Max - Hlíva Forte s rakytníkem a echinaceou?Oscillococcinum užívám 1-3x týdně na podporu imunity. Předem děkuji za odpověď.

  • kombinace

    Dobrý den, může se prosím kombinovat Oscillococcinum s přípravkem od Dr. Max - Hlíva Forte s rakytníkem a echinaceou?Oscillococcinum užívám 1-3x týdně na podporu imunity. Předem děkuji za odpověď.

  • odsavačka pro novorozence

    Dobrý den,zakoupilajsemodsavackupronovorozencea vůbecnefunguje. Můžu ji vrátit?

  • Cena

    Kolik stojí tyhle léky Broncho-Vaxom Pro Infantibus 3,5Mg

  • Ventolin

    Dobrý den, užívám krátkodobě Ventolin. Byla mi zjištěna vyšší hladina draslíku v krvi (6), může zvýšení hladiny být způsobeno užíváním Ventolinu?

  • Norethisteron

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně léku Norethisterone. Užívám ho na oddálení menstruace. Dvě tablety jsem si vzala včera(ráno a večer) a jednu dnes ráno. Ale dnes mi začala menstruace. Začala...

  • Cholagol

    Prosím co nejlépe koupit na nadýmání v a horní části nadbříšku. Smerem.doprava.stahy žaludek.vyzvracela jsem po špatnémsložení stravy,alezůstalo řihani,bolest stahy uprostřed a do prava pomáhal dřív...

  • guajacuran

    Dobrý deň,chcem Vás poprosiť o radu,užívam Guajacuran v akom časovom odstupe môžem užiť v prípade potreby Diazepam 5mg,alebo Lexaurin? Ďakujem

  • Anopyrin

    Dobrý deň.Pred pár rokmi mi diagnostikovali syndróm lepivých doštičiek.Mám anopyrin100,ktorý som užívala pravidelne.Asi som z neho mala krv v moči.Teraz ho beriem nepravidelne a všimla som si nové...

  • kombinace

    Dobry den, je možné uživat současné iberogast a Flavobion 70mg ? dekuji

Příbuzné