Nejde mi zaregistrovat klientská karta

Dotaz z 16. 11. 2022 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den mám vaši kartu Dr. Max chtěla jsem si na eshopu objednat zboží ale bohužel mi nejde zaregistrovat. Chtěla jsem se prosím zeptat zdali je možné když objednám zboží na eshopu v jedné objednávce zdali jde tato objednávka rozdělit do dvou tak abych mohla uplatnit v Vozp pojišťovny na vitamíny.
Mgr. Klaudia Štupáková
Na dotaz odpovídá
Mgr. Klaudia Štupáková

Dobrý deň,

s touto otázkou, prosím, kontaktujte klientsku linku telefonicky na čísle +420 844 909 909 alebo +420 516 770 100 v pracovné dni v dobe od 8:00 do 17:00, prípadne e-mailom na info@drmax.cz.

S pozdravom Štupáková 

Podobné dotazy

  • Nejde mi se přihlásit

    Pokud chci využít svoji kartu, tak mi ukazuje, že je již registrována, ale nejde mi se zaregistrovat. A zkouším se přihlásit a po kolonce zapomenuté heslo, tak můj email neexistuje.

  • Nemohu se zaregistrovat nejde mi to

    Rada bych se u vás zaregistrovala ale nějak to nejde

  • Mám kartu výhod a nejde se zaregistrovat!

    Při zadávání čísla karty a pinu postupuji dle požadavků,ale hlásí mi stále,že spolu nesouhlasí!

  • Dotazy na lékárny

    Nejde mi se zaregistrovat.

    Chce to mé uživatelské jméno, ale po zadání mne to odmítá pokračovat , že uživatelské jméno je špatné. A jak to mám zjistit, když mne to odkazuje na telefon zítra v 8. Nemám čas si v práci telefonovat.

  • Dotazy na lékárny

    Nejde mi založit klientský účet

    Dobrý den, nedaří se mi založit klientský účet, i když postupuji podle návodu. kartu výhod vlastním. Kontakt na mou osobu ...

  • l. nejde nahlásit čísla losů do soutěže

    do soutěže se nemohu zaregistrovat i když mám novou kartu a opíšu správně její číslo a PIN tak je mi sděleno že PIN a číslo karty je chybné a nepustí mě to dal, nemohu nikde nahlásit čísla losů. Kartu mi...

  • Nepřišla mi karta

    Dobrý den je to již dlouho co jsem se zaregistrovala přes vaší web stránku a stále mi nepřišla vaše karta děkuji

  • Karta výhod

    Dobrý den na pokladně v lékárně Dr. Max mi řekli že karta není funkční že se mám registrovat znova ale mi to nejde protože mi to hlásí že mám už registrováno jak mám postupovat abych měla jenom kartu...

  • nefunkční karta výhod

    Účet mám - přihlásit se mi nejde! Může mi někdo vytvořit přihlašovací údaje a poslat mi je

  • GDPR

    Dobry den. Dnes jsem kupovala parapyrex, ale neměla jsem u sebe klientskou kartu. Dostala jsem to tedy za úplně jinou cenu, než bylo na akční cenovce. Vždycky mě dohledali a teď byl nějaky problém s tím....

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění