Nejde mi založit klientský účet

Dotaz z 8. 11. 2021 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den, nedaří se mi založit klientský účet, i když postupuji podle návodu. kartu výhod vlastním. Kontakt na mou osobu ...
Mgr. Barbora Jedličková
Na dotaz odpovídá
Mgr. Barbora Jedličková

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovídání dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Informace o dostupnosti zboží, doplatcích na lékárnách, objednávkách na eshopu, reklamacích apod. nemáme bohužel k dispozici. Váš dotaz předávám kolegům z klientské linky, kteří Vás budou kontaktovat.

S pozdravem 

Barbora Jedličková

Podobné dotazy

  • Už druhý den mi nejde se přihlásit

    Již druhý den se zkouším přihlásit ke svému účtu. Píše to,že je údržba systému a mám to zkusit za 15 minut. Bohužel to nejde již druhý den

  • Problém s přihlášením na účet

    Dobrý den, snažím se již po třetí přihlásit na svůj účet na vašich internet.stránkách. Jsem vlastníkem karty výhod, ale bohužel jsi již nepamatuji své heslo, a tak jsem zkusila jeho změnu, jenže mi již...

  • nefunkční karta výhod

    Účet mám - přihlásit se mi nejde! Může mi někdo vytvořit přihlašovací údaje a poslat mi je

  • Registrace karty

    Dobrý den, mám u Dr. Max založen účet, ale nemám Dr Max kartu. Ráda bych si ji registrovala, ale v přihlášeném účtu tuto možnost nevidím a nová registrace mi nejde z důvodu, že mám e-mail již...

  • Spárování nové karty výhod

    Dobrý den, stará karta výhod mi byla z mě nejasných důvodů v lékárně zabavena a zrušena, že je prý neplatná. Dostala jsem tedy novou kartu, ale nejde mi spárovat se stávajícím účtem. Co mám tedy dělat?...

Nejnovější otázky v poradně