klientská karta

Dotaz z 5. 7. 2024 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den nejde mipřevést klienskou kartu do mobilu
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovídání dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Kontaktuje, prosím, zákaznickou linku lékáren Dr.Max na čísle 516 770 100 nebo napište na info@drmax.cz. Volat můžete od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17:00 hodin.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne.

Procházková Radka

Podobné dotazy

  • klientská karta

    Dobrý den, objednala jsem na eshopu, mám klientskou katru (přihlášenou), ale nikde se mi neodečetla sleva ... Slevy se na eshopu neposkytují nebo jsou jen na vybrané produkty? Prosím poraďte kde dělám...

  • klientská karta

    Dobrý den, stále mi nedorazila klientská karta. Mohu požádat někde na lékárně a co k tomu potřebuji? Předem moc děkuji za pomoc. S pozdravem a přáním hezkého dne..

  • Klientská karta

    Dobrý den. Nefunguje propojení účtu na eshopu s klientskou kartou. Přihlásím se do svého účtu a vyplňuji číslo karty + PIN a stále píšou "Kartu se nám nepodařilo najít, zkontrolujte prosím číslo a pin....

  • klientská karta

    Dobrý den,ztratila jsem klientskou kartu,proto nevím PIN, je možné tuto situaci vyřešit? Kartu mám pouze nahranou v telefonu, tedy její číslo, ale PIN nevím. Děkuji

  • klientská karta

    Dobrý den, na svém účtu mám nastavenou zákaznickou kartu. Od zaměstnavatele jsme v rámci benefitů dostali stříbrnou zákaznickou kartu. Chtěla bych se zeptat zda jde u účtu vyměnit jednu kartu za...

  • ztráta klientské karty

    Ztráta klientské karty, kde mohu získat duplikát nebo musí být karta nová?

  • Nejde mi zaregistrovat klientská karta

    Dobrý den mám vaši kartu Dr. Max chtěla jsem si na eshopu objednat zboží ale bohužel mi nejde zaregistrovat. Chtěla jsem se prosím zeptat zdali je možné když objednám zboží na eshopu v jedné objednávce...

  • Informace na cenu s klientskou kartou Dr. Max.

    Dobrý den, prosím Vás o informaci na cenu za děložní tělísko Mirena s klientskou kartou Dr. Max, děkuji. S pozdravem Vítková

  • Kartička

    Hezký den, zajímalo by mne, jestli je ta vaše karta výhod povinná, abych si mohl vyzvednout léky na předpis. Děkuji.

Nejnovější otázky v poradně

  • Krvácení

    Dobrý den pár týdnu jsme si Dělala test A byl pozitivní poslední 3 dny jsem Měla bolesti a dnes Dostala silnou ms je možné Že jde Opotrat?

  • Otěhotnění

    Zdravím,vcera večer sem měla nechráněný presusovany styk,ms mi skončilavčera,mámcyklusplus minus27-28dni pravidelny celkem,přítel si neni jistý jestli včas vytahnul,mám raději pro postinor?ovulaci mám...

  • Hedelix

    Dobrý den, syn (3,5r) má brát sirup hedelix, na obale je napsáno 3x denně 2,5ml. Jaký časový rozestup má být mezi jednotlivými davkami?a kdy mu ho mužu dát nejpozdej? Dekuji

  • kombinace

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda mohu užívat od firmy Brainmax hořčík MAGTEIN nebo SLEEP magnesium na lepší spánek,když beru Xarelto 20, Rytmonorm 150, BetalocZOK 50, Mono Mack Depot 100 (pouze 1/2...

  • benefity

    Dobrý ,den Proč prosím u Vás nejdou zaplatit bezlepkové potraviny,které jsou součástí přísné diety....kartou Flexi Pass Sodexo. Diky za odpověď.

  • menstruace

    Zapomněla jsem si před týdnem píchnou antikoncepci a dostala jsem ms,kdy si ji můžu aplikovat

  • teplota

    DD ,mám teplotu ,jsem nachlazena,beru Acc,eliquis,betalog. Nyní mi stoupla teplota na 37,8. COsi mohu vzít na snížení teplot? Děkuji

  • Euthyrox

    Euthyrox 0,5tablety denně -Dobrý den, po použití mi kmitá pulzuje pod levým okem, plus občasná bolest na hrudi, pokračovat?

  • flor femina

    Můžu kombinovat bronchovaxom ráno a večer čípky flor femina ?

  • suprax

    Dieta dobralo5dni dozadu suprax a kolko je chranene??ja som nascipana...moze ochoriet odo mna??posilnujem imunitu arkodefenses,vit.C,Da probiotika.dakujem za odpoved

Příbuzné

Upozornění