Klientská karta

Dotaz z 8. 6. 2018 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den. Nefunguje propojení účtu na eshopu s klientskou kartou. Přihlásím se do svého účtu a vyplňuji číslo karty + PIN a stále píšou "Kartu se nám nepodařilo najít, zkontrolujte prosím číslo a pin. Kontaktujte infolinku." Čísla jsem už zkontrolovala asi 100x. Neměly by takové věci jednoduše fungovat a nepřidělávat další starosti s telefonováním na infolinku, je toto vážně nutné...? Také v profilu neustále přepínám, že jsem žena, ale stále se vrací na muže... Prosím udělejte s tím něco, takovými chybami akorát odrazujete klienty. Děkuji.
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Hezký den, přinejmenším poskytněte zpětnou vazbu a skutečně využijte naši klientskou linku Dr. Max +420 844 909 909 (info@drmax.cz), a to v pracovní dny v době od 8:00 do 17:00, přičemž její pracovníci jsou plně kompetentní Vám v daném ohledu poradit a budou jistě maximálně nápomocni. Příjemný pomalu nastávající víkend přeje Lukáš Dobrovolný

Podobné dotazy

  • klientská karta

    Dobrý den, objednala jsem na eshopu, mám klientskou katru (přihlášenou), ale nikde se mi neodečetla sleva ... Slevy se na eshopu neposkytují nebo jsou jen na vybrané produkty? Prosím poraďte kde dělám...

  • klientská karta

    Dobrý den nejde mipřevést klienskou kartu do mobilu

  • klientská karta

    Dobrý den,ztratila jsem klientskou kartu,proto nevím PIN, je možné tuto situaci vyřešit? Kartu mám pouze nahranou v telefonu, tedy její číslo, ale PIN nevím. Děkuji

  • klientská karta

    Dobrý den, stále mi nedorazila klientská karta. Mohu požádat někde na lékárně a co k tomu potřebuji? Předem moc děkuji za pomoc. S pozdravem a přáním hezkého dne..

  • klientská karta

    Dobrý den, na svém účtu mám nastavenou zákaznickou kartu. Od zaměstnavatele jsme v rámci benefitů dostali stříbrnou zákaznickou kartu. Chtěla bych se zeptat zda jde u účtu vyměnit jednu kartu za...

  • ztráta klientské karty

    Ztráta klientské karty, kde mohu získat duplikát nebo musí být karta nová?

  • Nejde mi zaregistrovat klientská karta

    Dobrý den mám vaši kartu Dr. Max chtěla jsem si na eshopu objednat zboží ale bohužel mi nejde zaregistrovat. Chtěla jsem se prosím zeptat zdali je možné když objednám zboží na eshopu v jedné objednávce...

  • Informace na cenu s klientskou kartou Dr. Max.

    Dobrý den, prosím Vás o informaci na cenu za děložní tělísko Mirena s klientskou kartou Dr. Max, děkuji. S pozdravem Vítková

  • Kartička

    Hezký den, zajímalo by mne, jestli je ta vaše karta výhod povinná, abych si mohl vyzvednout léky na předpis. Děkuji.

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění