Úvod
S Nordbo Elderberry Defence můžete využívat příznivé účinky černého bezu celý rok. Jak věděly už naše babičky, černý bez podporuje přirozenou obranyschopnost, a proto byl podáván hlavně v náročnějších obdobích. Jeho temné bobule poskytují kromě vitaminů také quercetin, kaempferol, rutin, fenolické kyseliny, flavonoidy a anthokyanidiny. Přípravek je doplněný o kysele neutrální vitamín C a organicky vázaný zinek, který je velmi dobře vstřebatelný.
Hlavní vlastnosti
- černý bez, vitamin C a zinek podporují imunitní systém
- černý bez, vitamin C a zinek působí jako antioxidanty
- 500 mg extraktu z bezu + denní dávka vitamin C a zinku v 1 kapsli
- špičková kvalita a čistota (GMO free)
- vysoká biodostupnost
- vhodné i pro vegany
Certifikace I'm Vegan
Certifikát I'm Vegan uděluje švédská organizace Djurens Rätt (Animal Rights), která garantuje, že produkt je 100% rostlinného původu a při jeho výrobě nebyly použity žádné živočišné složky.
Dávkování
Užívejte 1-2 kapsle denně. Zapijte dostatečným množstvím tekutiny.
Složení
Složení v 1 kapsli: extrakt z černého bezu (Sambucus nigra) 500 mg, vitamín C (askorbát vápenatý) 100 mg (125 %*), zinek (pikolinát zinečnatý) 10 mg (100 %*), plnidlo rýžová mouka, MCT olej (triglyceridy se stejně dlouhým řetězcem), rostlinná kapsle (hydroxypropylmethylcelulóza). * RHP – referenční hodnoty příjmu vitamínů a minerálních látek.
Upozornění
Doplněk stravy. Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Těhotné a kojící ženy by užívání přípravku měly konzultovat s lékařem. Přípravek není náhradou pestré stravy a zdravého životního stylu. Skladujte mimo dosah dětí!
O značce
Nordbo je švédská značka, která spojuje severskou tradici a kvalitu se smysluplnou inovací. Klade důraz na čistotu zdrojových surovin a ohleduplnost k životnímu prostředí zahrnující udržitelnou produkci, co nejmenší uhlíkovou stopu a užití recyklovatelných materiálů. Všechny produkty mají za sebou buď certifikáty ASC (Aqua Stewardship Council) nebo I'm Vegan. Nordbo preferuje minimalismus a střídmost v užívání plastů a nadbytečných reklamních předmětů. Na první místo staví kvalitu produktu, ne agresivní marketing.