Storno objednavky pres eshop na pobocce

Dotaz z 6. 11. 2019 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobry den,pred nekolika dny,jsem si u Vas objednala pres eshop zbozi...jiz je na vydejnim miste u Vas v lekarne..ale az dnes jsem zjistila,ze mi zbozi nebude vyhovovat,a tak bych chtela objednavku stornovat.Lze to nejak?Prisla mi sms,ze si mam zasilku vyzvednout do 5dnu v lekarne..lze to prosim nejak zrusit a objednat vse znovu a spravne? Dekuji za brzkou odpoved.
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková

Dobrý den, na Vámi zvolenou lékárnu, kam jste si balíček nechala zaslat, zavolejte, případně ji navštivte a kolegům situaci vysvětlete. Balíček vrátí zpět na e-shop. S přáním hezkého dne Kvapilová Radka.

Podobné dotazy

  • storno objednávky

    Dobry den, jde stornovat objednavka ktera jeste nebyla vyexpedovana? Nechala jsem si zboží poslat přes ppl a jeste neni zaplacene zbozi.. Mel to byt darek k narozeninam a kdyz objednavka prijde pristi...

  • jak platit pomoci e-ticket pri prevzeti zbozi na pobocce

    Dobry den, Objednala jsem zbozi pres eshop, vybrala jsem prevzeti na pobocce a vidim, ze je moznost platit pomoci e-ticket. Jak je to nejlepsi udelat? Staci prinest e-ticket kod primo na pobocku a ukazat...

  • Benefity

    Dobrý den, dá se benefitni kartou platit u vás i přes eshop? Nebo jen na pobočce? Děkuji za odpověď

  • výdej na prodejně

    Dobrý den, pokud provedu objednávku přes eshop je možné při osobním odběru na pobočce platit poukazy Sodexo - FlexiPass? dále pak budou předměty zabaleny do balíku, či samostatně?

  • Platba kupony unišek+

    Dobrý den, měl objednáno přes eshop, produkty a vyzvedávat jsem si je na pobočce v Rakovníku, chtěl jsem uhradit pomocí unišeku+ a bylo mi řečeno že to nelze, je to tak nebo se unišeky na zaplacení u vás...

  • Karta výhod

    Dobrý den, prosím Vás. Dnes jsem zjistil, že stále nemám aktivovanou kartu výhod. A nijak mi to nejde.. Na pobočce vždy kartu předkládám, vždy ji nactou. Nikdy mi neřekli že by nebyla aktivována.. Přes...

  • výměna zboží z eshopu na prodejně?

    Dobrý den, minulou středu - tj. před 7 dny jsem objednala přes eshop dětský kartáček oral B a dvoje náhradní hlavice, ale jakmile jsem odklikla objednávku uvědomila jsem si, že jsem zapomněla připsat do...

  • Storno objednávky

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda jde nějak zrušit objednávka. Dala jsem si placení a vyzvednutí na prodejně Dr. Max ale rozmyslela jsem si to. Děkuji

  • Dotaz eshop

    Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat na svoji objednávku č:599.... kterou sem vytvořil na eshopu. Jde o to že chci využít podnikový benefit, konkrétně ČZ Chtěl jsem to uvést v poznámce u objednávky ale buď...

  • Způsob platby při nákupu v eshopu

    Lze prosím, při vyzvedávání objednávky v pobočce, platit poukázkami Edenred? Děkuji za odpověď.

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné