Dotaz eshop

Dotaz z 29. 11. 2019 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat na svoji objednávku č:599.... kterou sem vytvořil na eshopu. Jde o to že chci využít podnikový benefit, konkrétně ČZ Chtěl jsem to uvést v poznámce u objednávky ale buď sem ji přehlédl nebo tam nebyla. Benefit jsem již využíval před dvěma lety na pobočce ve Strakonicích, říkali mi že není možné objednat zboží z eshopu a následně vystavit fakturu kvůli rozdílným cenám na eshopu a na pobočce(což nechápu proč máte dvoje ceny)? Je hrozně zdlouhavé a pro mě časově náročné jet jednou do lékárny objednat zboží které chci na benefit nakoupit. Po druhé když zboží dorazí dojet pro fakturu a nést jí do práce potvrdit. A po třetí když ve faktuře není žádná chyba tak si je vyzvednout zboží. Mohli by ste tedy pokud stále držíte odlišné ceny na eshopu i na pobočkách. Zaslat zboží z objednávky č:599206729 již s cenami pro pobočku abych mohl jen přijet a nechat si vystavit fakturu, nechat jí potvrdit a následně rovnou vyzvednout? Pokud je to možné tak limit pro benefit je 9000Kč. Kdyby se tato částka přesáhla tak prosím vyřaďte některý z produktů NatureVia aby nebyla částka překročena. Pokud to možné není tak objednávku zrušte a .............................................. Děkuji Strakonice.
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková

Dobrý den, s tímto dotazem Vás odkážu na naši klientskou linku pro e-shop: +420 516 770 100, e-mail: eshop@drmax.cz. S přáním hezkého dne Kvapilová Radka

Podobné dotazy

  • Mám dotaz zda na eshopu prodáváte zdravotní obuv

    Jsem pp operaci kyčle a nesmím do autobusu a potřebovala bych zdravotní obuv do Lázní

  • Dotaz

    Jde z eshopu zasílat léky na recept?

  • Cena stejného zboží vyzvednutého na stejné prodejně - přímý nákup, eshop

    rád bych se Vás zeptal v čem je pro zákazníka rozdíl zvolí-li pro něj shodný postup a dostane stejné zboží za různé ceny. Přímý nákup v lékárně versus objednávka eshop s rezervací ve stejné lékárně a...

  • dotaz o nákupech

    proč se mi neobjeví nikde už provedeny nakup ,historie nákupu ?

  • dotaz na zboží

    Dobrý den, chci se zeptat na dostupnost zboží Australian Bodycare Corn stick. U Vás není skladem.Je možné se zbožím ještě počítat? Děkuji

  • Dotaz na účinnost Nano roušy

    Dobrý den, jaký je rozdíl mezi Nano rouškou SpurTex Nanorouška PP Standard a SpurTex Nanorouška VS Premium? Co například znamená PP a VS?

  • Rozdílná cena Condrosulf- lékarna a eshop

    Dobrý den, měl bych dotaz. Jak je možné, že cena Condrosulfu v lékárně Dr. Max v Plzni je jiná než v Klatovech a jiná na eshopu, při stejném množství tablet. Děkuji

  • Dotaz na sortiment

    V kamenném obchodě jsem koupil draselnou sůl (tuším) s názvem "Salka". Nemohu ji najít v sortimentu e-shopu. ???

  • dotaz

    Dobrý den. Jsem vaším stálým zákazníkem. U koňské masti je uvedeno při koupi 3kusů zaplatím jen za dva. Když si udělám objednávku s registrací vyskakuje mi stále cena za tři kusy, co dělám prosím špatně....

  • sodexo gastro pass

    Dobrý den , můžu zaplatit sodexo gastro pass poukázkou , když si u Vás objednám zboží přes eshop..? děkuji za odpověď

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné