Dotaz eshop

Dotaz z 29. 11. 2019 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat na svoji objednávku č:599.... kterou sem vytvořil na eshopu. Jde o to že chci využít podnikový benefit, konkrétně ČZ Chtěl jsem to uvést v poznámce u objednávky ale buď sem ji přehlédl nebo tam nebyla. Benefit jsem již využíval před dvěma lety na pobočce ve Strakonicích, říkali mi že není možné objednat zboží z eshopu a následně vystavit fakturu kvůli rozdílným cenám na eshopu a na pobočce(což nechápu proč máte dvoje ceny)? Je hrozně zdlouhavé a pro mě časově náročné jet jednou do lékárny objednat zboží které chci na benefit nakoupit. Po druhé když zboží dorazí dojet pro fakturu a nést jí do práce potvrdit. A po třetí když ve faktuře není žádná chyba tak si je vyzvednout zboží. Mohli by ste tedy pokud stále držíte odlišné ceny na eshopu i na pobočkách. Zaslat zboží z objednávky č:599206729 již s cenami pro pobočku abych mohl jen přijet a nechat si vystavit fakturu, nechat jí potvrdit a následně rovnou vyzvednout? Pokud je to možné tak limit pro benefit je 9000Kč. Kdyby se tato částka přesáhla tak prosím vyřaďte některý z produktů NatureVia aby nebyla částka překročena. Pokud to možné není tak objednávku zrušte a .............................................. Děkuji Strakonice.
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková

Dobrý den, s tímto dotazem Vás odkážu na naši klientskou linku pro e-shop: +420 516 770 100, e-mail: eshop@drmax.cz. S přáním hezkého dne Kvapilová Radka

Podobné dotazy

  • Mám dotaz zda na eshopu prodáváte zdravotní obuv

    Jsem pp operaci kyčle a nesmím do autobusu a potřebovala bych zdravotní obuv do Lázní

  • Dotazy na lékárny

    Eshop a erecept

    Dobrý den, plánuji učinit nákup na Vašem eshopu s dopravou do místa mého bydliště. Mohu ke své internetové objednávce nějak připojit erecept pro mého manžela (jedná se o lék na vysoký tlak), abychom...

  • Dotazy na lékárny

    Balení eshop objednávky

    Dobrý den, potřebuji vědět jestli všechny objednávky z eshopu balíte ještě odděleně na přepravu nebo je posíláte v normálních obalech jako by byly v lékárně. Děkuji

  • Dotaz

    Jde z eshopu zasílat léky na recept?

  • Dotazy na lékárny

    cena v eshopu o proti lékarně

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda, když objednám věc na eshopu s možností doručit do lékárny je cena stejná nebo se mění podle lékárny. Už se mi to jednou stalo, že jsem si objednala krém na eshopu...

  • Dotazy na lékárny

    proč nic nefunguje,a ni telefon

    neni lek kteri eje volne v prodeje u vas v eshope

  • eshop platba

    Dobrý den můžu při objednavce přes eshop platit az při vyzvednutí na prodejne kartou můj up dekuji

  • Cena stejného zboží vyzvednutého na stejné prodejně - přímý nákup, eshop

    rád bych se Vás zeptal v čem je pro zákazníka rozdíl zvolí-li pro něj shodný postup a dostane stejné zboží za různé ceny. Přímý nákup v lékárně versus objednávka eshop s rezervací ve stejné lékárně a...

  • eshop

    Dobrý den, už 2 dny se pokouším zaregistrovat=přihlásit se do e-shopu, vložím číslo karty a stále dostávám informaci, že se operace nezdařila, ať to zkusím později. Když zavolám na Vaši linku, tak se...

  • dotaz na zboží

    Dobrý den, chci se zeptat na dostupnost zboží Australian Bodycare Corn stick. U Vás není skladem.Je možné se zbožím ještě počítat? Děkuji

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění