Objednávka

Dotaz z 1. 8. 2024 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den, Když mi u internetové objednávky kvůli nejakemu zboží neslo zaplatit benefit kartou a nechala jsem si zboží poslat na prodejnu splatbou na místě budu moct zaplatit benefit kartou i když to u on-line objednavky neslo?Dekuji
Mgr. Barbora Jedličková
Na dotaz odpovídá
Mgr. Barbora Jedličková

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovězení dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Kontaktuje prosím zákaznickou linku lékáren Dr. Max na čísle 516 770 100 nebo napište na info@drmax.cz. Volat můžete od pondělí do pátku, vždy od 8:00 – 17:00 hodin.

S pozdravem

Barbora Jedličková

Podobné dotazy

  • Objednávka

    Dobrý den mám objednávku5850... chci se zeptat zda je včetně těch roztoku

  • Objednavka

    Dobry den, je moznost objednat vivomixx do lekarny Dr. Max Blansko. Dekuji

  • Objednávka

    Dobrý den, objednala jsem si zboží na eschopu ale nic mi ještě nedorazilo ohledně objednávky. Nevím ani číslo prostě nic

  • objednavka

    Dobrý deň,rada by som si objednala CBDium...je možnosť doručiť aj na Slovensko?

  • objednávka

    Jak se objednává Essentiale 3 kusy s 20 % slevou 300 mg. pošlete kód do lék. Třebíč

  • objednávka

    Nemohu se podívat na “historii objednávek”

  • objednávka

    Можу я переодресовать свій Заказ ?

  • Objednávka

    Jste schopni mi ze zahraničí objednat na recept Bepantene injekce , vyrábí to firma Bayer

  • objednávky

    Dnes jsem si u Vás objednal krokoměr Omron s tím že si jej vyzvednu v lékárně v Olomouci na nádraží-Jeremenkova,na jméno Longin Matula.Doposud mi nedošel email s potvrzerním...

  • Objednávky

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jde nějak zrušit objednávka. Dal jsem si placení na prodejně Dr. Max s tím, že už tam objednávka přišla a čeká na mě. Dá se to nějak stornovat?

Nejnovější otázky v poradně

Upozornění