Objednávka

Dotaz z 9. 1. 2025 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý deň,sa u vas objednať krémPapiSTOP?
 Mgr. Jana Vaverová
Na dotaz odpovídá
Mgr. Jana Vaverová

Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovídání dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Informace o dostupnosti zboží, doplatcích na lékárnách, objednávkách na e-shopu, reklamacích apod. nemáme bohužel k dispozici. Kontaktuje, prosím, zákaznickou linku lékáren Dr.Max na čísle 516 770 100 nebo napište na info@drmax.cz. Volat můžete od pondělí do pátku, vždy od 8:00 - 17:00 hodin.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne.
Vaverová

Podobné dotazy

  • Objednávka

    Dobrý večer, ráda bych využila akci 3za2 na kosmetiku A-derma, ale sleva se mi v košíku neodecetla. Je potřeba nějaký slevový kód? Děkuji

  • Dotazy na lékárny Platba poukázkami

    Objednávka

    Dobrý den, Když mi u internetové objednávky kvůli nejakemu zboží neslo zaplatit benefit kartou a nechala jsem si zboží poslat na prodejnu splatbou na místě budu moct zaplatit benefit kartou i když to u...

  • Objednávka

    Dobrý den, dnes je poslední den k vyzvednutí objednávky xy v kamenné prodejně Brněnská 4971/74, 586 01 Jihlava. Chtěla jsem Vás požádat zda je možné pozdržet objednávku do zítra. Děkuji a přeji hezký den...

  • objednávka

    Dobré odpoledne. Prosím, odstraňte z objednávky 5641240799 Biotin Nutricios 3 balení.Děkuji.

  • objednavka

    Dobrý deň,rada by som si objednala CBDium...je možnosť doručiť aj na Slovensko?

  • objednávka

    Jak se objednává Essentiale 3 kusy s 20 % slevou 300 mg. pošlete kód do lék. Třebíč

  • Objednavka

    Stranka se mi pri objednani zasekne na ,,vyberte zpusob prevzeti,, a dal me to nepusti.Uz to zkousim 2 dny a stale stejny problem.

  • objednávka

    Dobrý den, objednal jsem si u vás zboží 23.1.2020 a stále mi nic nepřišlo. č. 5969 Děkuji za odpověd.

  • Objednávka

    Mohl bych se prosím zeptat když jsem dnes objednal zboží na e-shopu tak za jak dlouho může být připravené na pobočce kterou jsem si vybral .. díky

  • objednávka

    Dobrý den, před chvíli jsem si objednala u Vás chůvičku a platební brána se nějak zasekla, každopádně peníze mi byli ztrženy z úctu ale žádný informační e-mail či SMS nepřišli. Mohu Vás poprosit o...

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění