objednávka

Dotaz z 1. 11. 2021 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den,jsem velice nespokojena s Vašim jednáním k mé objednávce č.2210283389.Měla jsem potvrzeno úspěšnost objednávka za 1008,-kč a pak pošlete SMS,že je to zrušené abych si objednávku udělala znovu,samozřejmě produkty již nemáte a ty co jsou na skladě drahé.Chováte se jak takzvaní šmejdi. Šrámko
Mgr. Sabina Lazorová
Na dotaz odpovídá
Mgr. Sabina Lazorová

 Dobrý deň,

ďakujeme za váš dotaz. Na Poradni Zeptejte se lékárníka sa orientujeme na užívanie liekov a zdravotné ťažkosti, informácie o dostupnosti liekov, doplatkoch, reklamáciách, či e-shopových objednávkach nemáme vždy k dispozícii, preto Váš dotaz posuniem kolegom zo zákazníckej linky, ktorí Vás budú kontaktovať.

S pozdravom Sabina Lazorová

Podobné dotazy

  • Objednavka

    Stranka se mi pri objednani zasekne na ,,vyberte zpusob prevzeti,, a dal me to nepusti.Uz to zkousim 2 dny a stale stejny problem.

  • objednávka

    Dobrý den, objednal jsem si u vás zboží 23.1.2020 a stále mi nic nepřišlo. č. 5969 Děkuji za odpověd.

  • Objednávka

    Mohl bych se prosím zeptat když jsem dnes objednal zboží na e-shopu tak za jak dlouho může být připravené na pobočce kterou jsem si vybral .. díky

  • objednávka

    Dobrý den, před chvíli jsem si objednala u Vás chůvičku a platební brána se nějak zasekla, každopádně peníze mi byli ztrženy z úctu ale žádný informační e-mail či SMS nepřišli. Mohu Vás poprosit o...

  • Objednávka

    Dobrý den, da se někam na lékarnu Dr. Max objednat tento odbourávač alkoholu? PhytoNaDraka vedený jako doplněk stravy? Děkuji a hezký den

  • Objednávka

    Dobrý den, objednala jsem si téměř před dvěma týdny zboží z eshopu na kamennou prodejnu. Od té doby nepřišel ani potvrzujíci email ani SMS. Jak dlouho to může trvat?

  • objednávky

    Dnes jsem si u Vás objednal krokoměr Omron s tím že si jej vyzvednu v lékárně v Olomouci na nádraží-Jeremenkova,na jméno Longin Matula.Doposud mi nedošel email s potvrzerním...

  • Objednávky

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jde nějak zrušit objednávka. Dal jsem si placení na prodejně Dr. Max s tím, že už tam objednávka přišla a čeká na mě. Dá se to nějak stornovat?

  • objednávka

    Nemohu se podívat na “historii objednávek”

  • objednávka

    Можу я переодресовать свій Заказ ?

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné