Vaše objednávky se mi nezobrazují na mém emailu,

Dotaz z 28. 6. 2019 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den,jsem u Vás jako stálý zákazník přes 20 let a objednávám si přes přes internet hodně objednávek.Jak zadám objednávku,tak se mi neobjeví v emailu jako doručené.Několik krát jsem již volal na vaší linku a vysvětlil jsem tento problém a bylo mi zděleno,že to mám v pořádku,že objednávku ihned posíláme na můj email.V mém na stavení na internetu to mám taky nastavené,tak nevím jestli je tato služba zrušena,protože mi ty všechny objednávky vždy pro kontrolu chodily.Provolal jsem již k vám hodně peněz,tak prosím dejte mi to konečně do pořádku.Jedná se hlavně o to,že jak si něco u vás objednám,tak si to můžu pak v emailu zrušit třeba z rodinných důvodů a nemusíte to potom posílat zpět.Na všech stránkách kde si objednávám věci i vitamíny přes internet to tak přece všude funguje Děkuji za kladné vyřízení váš stálý a věrný zákazník .
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková
Dobrý den, bohužel Vás s tímto dotazem opět odkážu na naší klientskou linku +420 516 770 100, e-shop: eshop@drmax.cz Tato sekce Poradna neslouží k vyřizování e-shopových objednávek. S přáním hezkého dne Kvapilová Radka

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění