Stížnost na chování pracovníka u výdeje léčiv na recept ve Vaší lékárně v Chomutově

Dotaz z 13. 7. 2017 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dnes 13. 7. 2017 přes poledne jsem si byla vyzvednout léky, ale pracovník u výdeje odešel na oběd a dal tam cedulku. Musela jsem do jiné lékárny na náměstí, ale tu zrušili. Šla jsem zpět, pracovník už tam byl, ale také obrovská fronta až mimo lékárnu. Jsem invalidní důchodce, mám průkazku ZTP a chodím o holi. Nikdy jsem této průkazky nevyužívala, abych šla první na řadu, ale tentokrát jsem se slušně zeptala, zda musím stát ve té dlouhé frontě a také mi za chvíli odjížděl autobus domů a pak dvě hodiny nejede žádný a já bych se musela belhat domů asi pěšky. Pán u výdeje léků s černými kudrnatými vlasy mě velice zklamal, léky mi odmítl vydat, a proto si na jeho chování tímto stěžuji, vůbec nebere ohled na postižené zákazníky s průkazkou ZTP, která opravňuje držitele, aby byl obsloužen přednostně bez stání v dlouhé frontě, čehož ani není schopen. Pokud je má stížnost nasměrována špatně, žádám Vás o její zaslání na správné místo. Předem děkuji za odpověď. Milena Lehečková
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Hezký den, neuvádíte, kdo jmenovitě ani v které z našich tří chomutovských (Farského - chomutov2@drmax.cz, Mostecká - chomutov.mostecka@drmax.cz, Jirkov - chomutov@drmax.cz) lékáren se k Vám zachoval nepatřičně. Stížnosti na jednotlivé zaměstnance z našich zdravotnických zařízení řešte přednostně osobně (alternativně mailem) s odborným zástupcem (vedoucí lékárník) dané lékárny, nebo výjimečně s regionálním ředitelem pro severní Čechy Zuzanou Štěpánkovou (stepankova@drmax.cz), kteří mohou zjednat nápravu. Případně Vás ještě požádají o upřesnění celého případu. Loučí se Lukáš Dobrovolný

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění