Špatně vybrané zboží

Dotaz z 30. 3. 2022 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den,prosím bylo by možné vyměnit zboží které jsem u Vas objednala?prosím o radu jak mám postupoval děkuji
Mgr. Barbora Jedličková
Na dotaz odpovídá
Mgr. Barbora Jedličková

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Poradna Zeptejte se lékárníka slouží k zodpovídání dotazů týkajících se zdravotních problémů a užívání léků. Informace o dostupnosti zboží, doplatcích na lékárnách, objednávkách na eshopu, reklamacích apod. nemáme bohužel k dispozici. Váš dotaz předávám kolegům z klientské linky, kteří Vás budou kontaktovat.

S pozdravem 

Barbora Jedličková

Podobné dotazy

  • Obojek Foresto

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak je možné, že obojek je na internetu za 549 Kč a v prodejně DR. Max za 739 Kč, myslíte, že bych ho na prodejně mohla vrátit a objednat si jej z internetu ? Je to přeci...

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění