Reklamace z e-shopu

Dotaz z 28. 11. 2021 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den, chci se optat kde najdu reklamační protokol pro zaslání reklamace. Děkuji
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková

Dobrý den,

s tímto dotazem Vás odkážu na naši klientskou linku pro e-shop: +420 516 770 100, email: eshop@drmax.cz

S přáním hezkého dne.

Kvapilová Radka

Podobné dotazy

  • Vrácení zboží z e-shopu

    Dobrý den, koupila jsem si přes váš e-shop pás na držení těla, je mi malý a chtěla bych ho vrátit, jak prosím postupovat. Děkuji za odpověď.

  • E-shop vrácení zboží

    Jaký je prosím postup vrácení zboží (dětské lahvičky), které bylo objednáno na e-shopu? Stačí zanést s účtenku do lékárny, kde jsem si zboží vyzvedla? Děkuji za odpověď.

  • Vrácení zboží dodaného přes e-shop

    Dobrý den, dnes jsem si v lékárně vyzvedla objednávku přes e-shop-vložky do bot. Bohužel, nejsem spokojená. Představovala jsem si je jinak. Je možné je vratit? Díky za odpověď.

  • vrácení zboží z eshopu

    Dobrý den, chci si zakoupit Connect IT CI-528 anatomický polštář na židli. Je to dárek k narozeninám. Kdyby nevyhovoval, jakým způsobem ho mohu vrátit. (pochopitelně nerozbalený a nepoužívaný). Děkuji

  • Vraceni zbozi z eshopu

    Dobry den, je mozne vratit zbozi zakoupene na eshopu v kamenne prodejne, nebo je treba oxeslat zpet postou? Dekuji

  • reklamace obědnávky

    Dobrý den Obědnala jsem jsi uvás na E-shopu Terezie Reishi v Kávě light a došlo mi fine . tu já nechci . potřebuji light . máte ju na vašém E-shopu .

  • Chybně objednané zboží v e-shopu

    Dobrý den. V e-shopu jsem si objednala a kartou zaplatila zboží. Následně jsem u jednoho ze zboží zjistila, že jsem ho objednala špatně. Nyní ho chci vrátit. Jak mám postupovat? Na Vaší infolinku se...

  • Z e-shopu mi přišel dva měsíce prošlý pleťový krém.

    V objednávce z e-shopu,kde jsem si objenávala kosmetiku Bio Bione na problematickou pleť, mi přišel pleťový krém Avena se spotřebou 10/2023. Protože mám i nadále o tento krém zájem, chtěla bych ho...

  • Reklamace

    Kde reklamovat zboží z e-shopu v lékárně kam bylo zboží doručeno dík za odpověď

  • Vitamín B12

    Dobrý den, na e-shopu jsem koupila tablety vitamínu B12. V popisu je uvedeno 1 tabl. denně. Na lahvičce je napsáno ale, že se má nechat volně rozpustit pod jazykem, což jsem nechtěla a ani to na eshopu...

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné