Registrace

Dotaz z 31. 1. 2020 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Nedaří se mi zaregistrovat kartu.
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková

Dobrý den, s tímto problémem se obraťte na naši klientskou linku: +420 516 770 100, e-mail: info@drmax.cz. S přáním hezkého dne Kvapilová Radka

Podobné dotazy

  • Konec registrace

    Dobrý den, dozvěděla jsem se , že Priorix Tetra má ukončenou registraci. Bude jiná vakcína se stejným složením ?Děkuji moc za odpověď

  • Dotazy na lékárny

    Registrace karty

    Dobrý den, chtěl jsem dát na net kód z losu. Jenže bez přihlášení to nejde, tak jsem se zaregristroval napsal cislo karty a pin a pak to napsalo že ta karta už má on-line účet, nepamatuju si údaje nic,...

  • Registrace karty

    Dobrý den, mám u Dr. Max založen účet, ale nemám Dr Max kartu. Ráda bych si ji registrovala, ale v přihlášeném účtu tuto možnost nevidím a nová registrace mi nejde z důvodu, že mám e-mail již...

  • Registrace druhé karty

    Mám kartu výhod zaregistrováno ale v práci jsem dostala zkázou kartu a tu bych do aplikace chtěla také zaregistrovat jak na to

  • uzavření registrace karty výhod

    Po vyplnění a vložení telef.čísla mi to píše stále dokola vložte telefonní číslo,zkoušel jsem to i do toho políčka kde je +420..a stejně to nefunguje.

  • Přihlášení (registrace) na veb Dr. Max

    Chci se registrovat, případně obnovit heslo

  • objednávky - registrace

    Chci se registrovat. Při zadání hesla k e-mailu chcete nejméně 8 znaků, číslici. Dávám 8 písmen, číslice a stále mi to vracíte - že špatně. Prosím - zavolejte mi na 728 297 477. Na Vaše čísle uvedené v...

  • je možné poslat kartu po registraci poštou ?

    Je možné kartu po registraci poslat kartou?

  • Sinupret

    Dobrý den, proč je Sinupret až od dvou let? Býval od jednoho roku?

  • Dotaz na prodej SAPsimplex

    Dobrý den,mám dotaz mátek prodeji SAPsimplex.Dekuji

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné