neochotný přístup zaměstnanců lékarny

Dotaz z 9. 1. 2019 1 minuta čtení
Anonymní otázka
V lékárně Praha 4 Zdislavická mně při koupi léčivého prostředku odmítli načíst kartu z mobilu s odůvodněním, že na přípravek stejne nění sleva. Také, v případě, že si vyzvedávám léky na recept a vznesu požadavek ještě na koupi nějakého přípravku, tak musím jít k vedlejší pokladně, kde mají prodej léčivých prostředků bez receptu. A v tomto období tedy do druhé fronty. Toto jednání zaměstnanci odůvodňují tím, že by jím nesouhlasily finanční prostředky v pokladnách. Lze s tímto nekorektním stavem k zákazníkovi něco z vaši strany učinit nebo mám změnit lékárnu?
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Hezký den, stížnosti (námitky, výtky i pochvaly či uznání) na jednotlivé zaměstnance z našich zdravotnických zařízení řešte nejlépe osobně (alternativně mailem) s odborným zástupcem (vedoucí lékárník Jakub Matějka) dané lékárny, který může zjednat nápravu. Případně Vás ještě požádá o upřesnění celého případu. Loučí se Lukáš Dobrovolný

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění