Nemám dárek k objednávce.

Dotaz z 22. 3. 2019 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Objednávka 519268581, když jsem objednávála tak ty přípravky byly v akci, ale žádné dárky jsem nedostala.
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Hezký den, dotazy k e-shopu směřujte přímo na jeho administrátora (každý pracovní den od 8:00 do 17:00 na +420 516 770 100; eshop@drmax.cz). Zdraví Lukáš Dobrovolný

Podobné dotazy

  • Dotazy na lékárny

    Zabezpečení léku ze zahraničí přes vaší lékárnu Dr. Max.

    Dobrý den, mám lékařský předpis na lék AOP Naltrexone (alternativně Adepend), což jsem již dříve úspěšně používal v rozvážených dávkách 4 mg na roztroušenou sklerózu . Nyní v ČR je sice schválen, ale...

  • Kozlíková tinktura Dr. Max

    Dobrý den, rád bych se informoval o Dr. Max Tinctura valerianae. Dostal jsem ji jako dárek, ale nemám žádné informace. Proto prosím o informaci - kolika procentní líh je v ní použit, jaké je množství...

  • vrácení zboží

    Dobrý den, dostal jsem jako dárek Dr. Max Blood Pressure Monitor, je druhým v pořadí, který máme. Mohu měřič vrátit nebo vyměnit za jiné zboží? Od nerozbaleného dárku nemám doklad a nejspíš by bylo...

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění