Nákup Sunar 3

Dotaz z 18. 4. 2016 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den, prosím o informaci jak je možné, že Vaše prodejny neberou žádný druh reklamace. Stala se mi situace, že jsem chtěla koupit dceři sunar 3 v akci za 199 kč jeden kus, koupila jsem tedy dva kusy, ale doma jsem si bohužel uvědomila, že jsem koupila obyčejný, dcera (byla dlouho kojená) pije pouze s banánovou příchutí. Chtěla jsem zboží vyměnit nebo vrátit peníze, jelikož jsem prostě udělala chybu. Bohužel mi nebylo vyhověno, bylo mi sděleno, že již nelze hýbat se skladovými položkami a zboží mi prostě nevezmou, ani nevymění ani nevrátí peníze... Prosím o Vaši odpověď jak je možné, že u Vás nelze nic vrátit, všude mi zatím vyhověli - a to v každé lékárně, supermarketu atd., není toto v rozporu s občanským zákoníkem? Copak u Vás v lékárně nekoupí nikdy nic omylem špatně? Toto se mi stalo v prodejně Dr. Max v Kroměříži, na Obvodové ulici. Sunar, který jsem koupila špatně si ode mě koupí kamarádka, ale co kdybych žádnou neměla??? Co s tím mám asi tak dělat, když mi prodejna nechce vzít zboží zpět - 24 hodin po nákupu...? To abych se u vás bála něco koupit? Dotaz jsem rovněž zaslala České obchodní inspekci, jelikož mě toto opravdu velmi zajímá. Děkuji za Vaši odpověď Zdenka Jánská
Mgr. Daniela Vondráčková
Na dotaz odpovídá
Mgr. Daniela Vondráčková

Dobrý den, obraťte se prosím buď na vedoucího konkrétní pobočky, nebo na adresu info@drmax.cz, kde Vám kolegové podají vysvětlení. Děkuji, s pozdravem Daniela Vondráčková

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění