Dobrý den, nemohu se přihlásit, heslo jsem si změnila, ale nevím uživatelské jméno.

Dotaz z 21. 1. 2021 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den, mám kartu výhod, jsem registrovaná, ale nemůžu se přihlásit. Heslo jsem změnila, ale uživatelské jméno, nevím a nejde zadat nové. Děkuji za radu.
PharmDr. Radka Procházková
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Radka Procházková

Dobrý den,

s tímto dotazem Vás odkážu na naši klientskou linku: +420 516 770 100, e-mail:info@drmax.cz

S přáním hezkého dne.

Kvapilová Radka

Podobné dotazy

  • Nemohu se přihlásit k účtu

    Dobrý den, běžně u vás nakupuji a objednávám zboží. Nyní se mi nelze přihlásit k účtu nevím co napsat do přihlašovacího jména vždy mi tam vyskočí- žádné uživatelské jméno kartavyhod.drmax.cz - nevím co...

  • Změna hesla nefunguje

    Dobrý den, nemohu se přihlásit do svého účtu ani po změně hesla. Změnila jsem majitele účtu, z manžela na mě a po opětovném přihlášení po "novu" se mi již nepodařilo se opět přihlásit. Stále se objevuje...

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění