DOBRÝ DEN,JSEM SPRÁVNĚ REGISTROVÁNA I PŘIHLÁŠENA A NELZE VLOŽIT DO KOŠÍKU ŽADNÉ

Dotaz z 22. 1. 2018 1 minuta čtení
Anonymní otázka
ŽÁDNÝ VYBRANÝ PRODUKT,NEVÍM KDE SE STALA CHYBA
Mgr. Barbora Jedličková
Na dotaz odpovídá
Mgr. Barbora Jedličková

Dobrý deň, mohol to byť len krátkodobý výpadok, ktorý už môže byť opravený. Pri pretrvávajúcich problémoch s objednávaním, prosím, kontaktujte priamo e-shop, a to buď telefonicky každý pracovný deň od 8:00 do 17:00 na telefónnom čísle +420 734 860 262 a +420 547 210 901 alebo písomne na kontaktnom e-maily: eshop@drmax.cz. S pozdravom Mgr. Barbora Jedličková

Nejnovější otázky v poradně

Příbuzné

Upozornění