Benefit cafeterie

Dotaz z 13. 12. 2018 1 minuta čtení
Anonymní otázka
Dobrý den. V práci nám zaměstnavatel poskytl benefit Cafeterie (Benefit café) s možností přímé platby přes internet. Před pár dny jsem si na eshopu Dr. Maxe udělal nemalou objednávku a dále jsem postupoval podle kroků které jsem měl stanovené. Jako způsob platby jsem zadal benefity café a dle pokynů mě po objednávce měl server přesměrovat na stránku benefitu kde zadám údaje od mého účtu a následně se mi strhnou body (peníze). Bohužel se mi objednávka potvrdila ale platba se nezaúčtovala a já byl nucený celou objednávku rušit. Chci se zeptat v čem je tedy problém, jelikož mému kolegovi to platbu přijalo. Děkuji mockrát
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Na dotaz odpovídá
PharmDr. Lukáš Dobrovolný
Hezký den, dotazy k provozním záležitostem e-shopu směřujte přímo na jeho administrátora (každý pracovní den od 8:00 do 17:00 na +420 516 770 100; eshop@drmax.cz). Zdraví Lukáš Dobrovolný

Podobné dotazy

  • twinlix

    Dobrý den, mám od firmy K+V benefity (benefity cefe) , mužu je uplatnit při nákupu u tohoto produktu ?? Jestli ano , jaký druh poukázky mohu uplatnit? Recept od lékaře mám. Děkuji.

  • jak platit pomoci e-ticket pri prevzeti zbozi na pobocce

    Dobry den, Objednala jsem zbozi pres eshop, vybrala jsem prevzeti na pobocce a vidim, ze je moznost platit pomoci e-ticket. Jak je to nejlepsi udelat? Staci prinest e-ticket kod primo na pobocku a ukazat...

Nejnovější otázky v poradně

Upozornění