Dva rekordy pro tištěnou inzerci Dr. Max
Výsledky sledovanosti českých tištěných médií v rámci Mediaprojektu vyhlašují za každý rok Unie vydavatelů, Asociace mediálních agentur a Sdružení komunikačních a mediálních organizací. Od roku 2012 jejich prezentaci provází i představování žebříčku měření StarchMetrix postihujícího celou řadu aspektů tzv. printové reklamy – zaznamenání reklamy čtenářem, její přiřazení ke značce, vztah ke značce, akci čtenáře po zhlédnutí reklamy, čtenost části nebo většiny tiskové reklamy, ale také vliv reklamy na záměr inzerované zboží koupit, nebo nákup produktu doporučit jiné osobě. StarchMetrix umožňuje posoudit i výkon reklamy porovnáváním s ostatními reklamami stejné kategorie ve vydání jednoho časopisu nebo různých časopisů, a napovídá i o vhodnosti různých formátů reklamy, či efektivitě speciálních postupů v inzerci (např. vícenásobné reklamy v jednom vydání téhož periodika).
Leták distribuovaný spolu s vydáním týdeníku Květy loni v květnu se podle tohoto měření stal nejúčinnější tištěnou reklamou roku 2017 a u čtenářů střední generace také nejefektivnější reklamou tohoto druhu od roku 2012, od kdy agentura GfK výsledky měření StarchMetrix v rámci Mediaprojektu představuje. V letech 2012 až 2017 bodovala reklama Dr. Max absolutně u mužů, u žen se umístila na druhém místě – na celkové prvenství v tomto období to ovšem stačilo. Týdeník Květy je druhým nejčtenějším celostátním zpravodajským deníkem u nás. Při prodaném nákladu přes 35 tisíc výtisků dokáže zasáhnout kolem 236 tisíc čtenářů.
O měření StarchMetrix více zde (http://www.gfk.com/de/insights/news/starchmetrix-vam-napovi-zda-ma-vase-reklamni-kampan-vliv-na-prodej/)