Dr. Max poprvé s image kampaní
Praha, 31. 8. 2016 – Lékárny Dr. Max se dosud ve svých kampaních orientovaly výhradně na produkty, od 1. září to už ale neplatí. Největší lékárenská síť v ČR ve spolupráci s agenturou Ogilvy spouští imageovou kampaň akcentující mnoho rolí, které v životech pacientů sehrává osobnost lékárníka. Video je možné shlédnout i na YoutubeZDE(*.
„Přemýšleli jsme o jakémkoli konceptu, který by byl nosný pro delší období. A že nakonec vznikl spot zaměřený na image a ne na produkty – i když obojí se dá kombinovat – to je výsledek poměrně široké diskuse, kterou jsme o podobě finálního scénáře vedli“, říká marketingový ředitel Dr. Max Daniel Lemer. Novou kampaní podle něj Dr. Max oslovuje kromě seniorů vlastně vůbec poprvé i mladší publikum - maminky nebo zájemkyně o dermokosmetiku. V kategoriích „baby“ a „beauty“ chtějí být lékárny Dr. Max v budoucnu mnohem aktivnější než dosud. „Myslím, že je stále dost maminek, které primárně nechodí pro celou řadu produktů souvisejících s péčí o malé děti do lékárny a platí to i pro kategorii dermo“, poznamenává Daniel Lemer, „to bychom rádi začali měnit a tato kampaň je kamínek z mozaiky způsobů, kterými na to chceme jít.“
Původní koncept image kampaně vznikl před časem u sesterské sítě na Slovensku, v Česku se ho podařilo dále rozvinout. V obou verzích, české i slovenské, je hlavním představitelem muž. Na obou pracoval tentýž režisér i produkční tým. Natáčelo se v lékárnách Dr. Max v Nových Butovicích a Poděbradech. Po několikaměsíčních přípravách scénáře a castingu následovaly tři natáčecí dny a dva týdny postprodukce.
S image kampaní produktovou komunikaci lékárny Dr. Max neopouštějí. Většina reklamních investic stále bude mířit do podpory konkrétních výrobků.
*) Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=NajuaamuZ7I
Fotografie z natáčení na vyžádání
Kontakt: Michal Petrov, tiskový mluvčí ČLH (Dr. Max), mobil: 777923449, e-mail: petrov@drmax.cz