Další průzkum potvrdil kvalitu servisu lékáren Dr. Max
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere se při výzkumu zaměřila na internetovou populaci lidí starších 15 let. Prostřednictvím jednotného dotazníku se v polovině prosince 2016 dotazovala víc než pěti stovek respondentů. Z jejich odpovědí vyplývá, že klienti nejlépe hodnotí lékárny Dr. Max co do šíře sortimentu, otvírací doby, přehlednosti lékáren, ceny produktů, dostupnosti i otvírací doby a ochoty i odbornosti personálu. Z věrnostních systémů staví na čelo klientský program Dr. Max. Dr. Max zároveň hodnotí jako značku s nejlepší pověstí. Detaily výsledků průzkumu naleznete ZDE.
Výzkum Nielsen Admosphere potvrdil, že v lékárnách Dr. Max jsou nejlépe naplňována očekávání českých pacientů. Jde za několik uplynulých týdnů o další zprávu s tímto vyzněním. V listopadu 2016 získaly lékárny Dr. Max titul Nejdůvěryhodnější značky (rozsáhlou anketu realizoval ATOZ Marketing ve spolupráci s agenturou STEM/MARK), a to jak mezi lékárnami, tak i na českém trhu vůbec (2. místo). V prosinci potvrdil průzkum a mystery-shoppingové šetření, že lékárny Dr. Max poskytují nejprofesionálnější péči na českém trhu vůbec. „Samozřejmě nás teší, že aktivity Dr. Max – vzdělávacím systémem počínaje a klientskými programy konče – přinášejí tyto výsledky,“ komentuje úspěch největší lékárenské sítě v ČR její generální ředitel Daniel Horák.
Lékárny Dr. Max provozuje akciová společnost ČLH, počet poboček v závěru loňského roku překonal hranici 390.
Zdroj infografiky: Nielsen Admosphere (Retailek / Médiář)